Автоматизація фітнес центрів і спортивних клубів.
Програмний продукт “ULTRA”
Програмний комплекс ULTRA Фітнес автоматизує і спрощує управління спортивними клубами, оздоровчими закладами, фітнес-центрами, косметичними та SPA-салонами, аквапарками і т.п. Сучасний бізнес в сфері обслуговування вимагає онлайн режиму відстеження подій, контролю клієнтів і працівників, а також оперативного прийняття рішень. Впровадження автоматизованої системи управління Ультра скорочує витрати на обслуговування, збільшує кількість клієнтів і підвищує ефективність роботи персоналу.
Головні можливості ULTRA Фітнес:
-
зведений в єдину систему товарний і фінансовий облік;
-
аналітична і бухгалтерська звітність;
-
клієнтська підтримка;
-
зниження ризику зловживань персоналом;
-
гнучка система знижок і бонусів;
-
одночасне керування роботою бухгалтерії, рецепцій, залів, відділів реалізації;
-
контакт-центр формату 24/7.
Програма Ультра-фітнес складається з двох робочих модулів: оперативного та облікового.
Оперативна частина ULTRA Front office забезпечує роботу з клієнтами закладу, дозволяє:
- зручно і швидко планувати роботу;
- вести попередній запис клієнтів відповідно до розкладу роботи фахівців;
- оперативно передавати замовлення безпосередньо фахівцеві і нараховувати йому заробітну плату;
- відкривати / закривати зміну;ідентифікувати клієнта і співробітника;здійснювати продаж, продовжувати і анулювати абонементи на відвідування закладу;
- проводити різні типи оплат: готівкою, банківською карткою, накопиченими бонусами і т.д .;
- здійснювати прив’язку фахівця до конкретного залу або заняття з можливістю перепризначення тренування \ сеансу на іншого фахівця;
- автоматично формувати графік роботи співробітників;вести табель робочого часу персоналу.
Ультра Back Оffice – модуль, призначений для обліку та аналізу зібраних даних.
Його зручний функціонал дозволяє формувати звіти в розрізі різних дат, часового проміжку, популярних послуг, найбільш затребуваних фахівців, обсягів продажів за певний період, звітів по рентабельності і собівартості послуг та ін. Тому стає легше приймати ефективні управлінські рішення, вчасно розробляти нові пакети послуг і нарощувати власну клієнтську базу.
ULTRA фітнес може формувати близько 100 корисних для бізнесу звітів, серед яких:
- виручка в розрізі дат, підрозділів, чеків, часу, клієнтів, працівників;
- відстеження активності клієнтів; відомість взаєморозрахунків і завантаженості;
- журнал відвідувань занять інструктора;
- загальний звіт з реалізації;
- реєстр оплат абонементів; рух грошових коштів;
- фінансовий звіт за датою, статті і т.д.
Програма ULTRA допомагає вести прозору реальну бухгалтерію, контролювати персонал і покращує якість роботи, так як дозволяє:
- легко ідентифікувати клієнта по клубній картці;
- друкувати чеки (з точними цінами), що запобігає зловживанням працівників;
- автоматично розраховувати суму чека, вести облік персональних знижок (бонусів);
- інформувати клієнтів про знижки, новинки, спеціальні пропозиції та вітати зі святами завдяки системі SMS-оповіщення;
- зберігати всю інформацію в єдиній базі даних.
Співробітники компанії «НЕО» завжди допоможуть впровадити і почати успішно використовувати програму, в телефонному режимі або особисто розкажуть і покажуть особливості програм, вирішення різноманітних завдань і потреб клієнтів інструментами програм. Служба підтримки із задоволенням допоможе клієнту найкращим чином використовувати можливості програм, виходячи із специфіки його діяльності.