Автоматизація фітнес центрів і спортивних клубів.

Програмний продукт “ULTRA”

автоматизация фитнес центров

Програмний комплекс ULTRA Фітнес автоматизує і спрощує управління спортивними клубами, оздоровчими закладами, фітнес-центрами, косметичними та SPA-салонами, аквапарками і т.п. Сучасний бізнес в сфері обслуговування вимагає онлайн режиму відстеження подій, контролю клієнтів і працівників, а також оперативного прийняття рішень. Впровадження автоматизованої системи управління Ультра скорочує витрати на обслуговування, збільшує кількість клієнтів і підвищує ефективність роботи персоналу.

Головні можливості ULTRA Фітнес:

  • зведений в єдину систему товарний і фінансовий облік;

  • аналітична і бухгалтерська звітність;

  • клієнтська підтримка;

  • зниження ризику зловживань персоналом;

  • гнучка система знижок і бонусів;

  • одночасне керування роботою бухгалтерії, рецепцій, залів, відділів реалізації;

  • контакт-центр формату 24/7.

Програма Ультра-фітнес складається з двох робочих модулів: оперативного та облікового.

Оперативна частина ULTRA Front office забезпечує роботу з клієнтами закладу, дозволяє:

  • зручно і швидко планувати роботу;
  • вести попередній запис клієнтів відповідно до розкладу роботи фахівців;
  • оперативно передавати замовлення безпосередньо фахівцеві і нараховувати йому заробітну плату;
  • відкривати / закривати зміну;ідентифікувати клієнта і співробітника;здійснювати продаж, продовжувати і анулювати абонементи на відвідування закладу;
  • проводити різні типи оплат: готівкою, банківською карткою, накопиченими бонусами і т.д .;
  • здійснювати прив’язку фахівця до конкретного залу або заняття з можливістю перепризначення тренування \ сеансу на іншого фахівця;
  • автоматично формувати графік роботи співробітників;вести табель робочого часу персоналу.

Ультра Back Оffice – модуль, призначений для обліку та аналізу зібраних даних.

Його зручний функціонал дозволяє формувати звіти в розрізі різних дат, часового проміжку, популярних послуг, найбільш затребуваних фахівців, обсягів продажів за певний період, звітів по рентабельності і собівартості послуг та ін. Тому стає легше приймати ефективні управлінські рішення, вчасно розробляти нові пакети послуг і нарощувати власну клієнтську базу.

ULTRA фітнес може формувати близько 100 корисних для бізнесу звітів, серед яких:

  • виручка в розрізі дат, підрозділів, чеків, часу, клієнтів, працівників;
  • відстеження активності клієнтів; відомість взаєморозрахунків і завантаженості;
  • журнал відвідувань занять інструктора;
  • загальний звіт з реалізації;
  • реєстр оплат абонементів; рух грошових коштів;
  • фінансовий звіт за датою, статті і т.д.

Програма ULTRA допомагає вести прозору реальну бухгалтерію, контролювати персонал і покращує якість роботи, так як дозволяє:

  • легко ідентифікувати клієнта по клубній картці;
  • друкувати чеки (з точними цінами), що запобігає зловживанням працівників;
  • автоматично розраховувати суму чека, вести облік персональних знижок (бонусів);
  • інформувати клієнтів про знижки, новинки, спеціальні пропозиції та вітати зі святами завдяки системі SMS-оповіщення;
  • зберігати всю інформацію в єдиній базі даних.

Співробітники компанії «НЕО» завжди допоможуть впровадити і почати успішно використовувати програму, в телефонному режимі або особисто розкажуть і покажуть особливості програм, вирішення різноманітних завдань і потреб клієнтів інструментами програм. Служба підтримки із задоволенням допоможе клієнту найкращим чином використовувати можливості програм, виходячи із специфіки його діяльності.

Подробиці за телефонами:

(057) 763-22-35, (057) 763-01-28

© 2009-2018 Компанія НЕО Харків

Корзина