Автоматизація СТО та автомийок
«МініСофт Комерція (Авто)»
Автомийки та СТО є досить розвиненим бізнесом, який набув широкого поширення останнім часом. Однак, з іншого боку, для даної індустрії характерним є високий рівень конкуренції. І це змушує підприємців постійно шукати шляхи для оптимізації бізнес процесів, а також боротися за залучення нових клієнтів і утримувати діючих..
Компанія «НЕО» пропонує зручний і доступний інструмент ведення оперативного обліку і контролю автомийки, або СТО будь-якого формату – Програмний продукт «МініСофт Комерція (Авто)». Перш за все, слід сказати, що система автоматизації вирішує комплекс завдань. Можливості можна розділити на дві категорії: з управління ресурсами автомийки (грошима, матеріалами, людською працею) і по роботі з клієнтами (ведення клієнтської бази, застосування спеціальних систем заохочення клієнтів, формування їх лояльності).
Дана програма дозволить Вам:
- вести автоматизований облік продаж послуг і товарів, надходжень і витрат матеріалів і сировини;
- використовувати персоніфіковану дисконтну і бонусну системи для заохочення постійних клієнтів;
- контролювати рух грошових коштів від каси об’єкта до розрахункового рахунку, проводити інкасації та внесення коштів, відносити гроші на витрати і доходи власника;
- враховувати роботу персоналу і розраховувати розмір їх заробітної плати;
- за допомогою звітів контролювати всю діяльність, а саме оплату клієнтами товарів і послуг, залишки матеріалів та сировини, доходи і витрати та інше.
Програма є повнофункціональним інструментом, який охоплює всі грошово-товарні відносини на автомийці або СТО. Використання програми «МініСофт Комерція (Авто)» не вимагає використання для обліку та контролю ще яких-небудь інших програм. Однак при необхідності програма може використовуватися в якості фронт-офісу при автоматизації широкої мережі автомийок, СТО тощо (а в якості бек-офісу може використовуватися велика програма обліку, наприклад, 1С: Підприємство).
Співробітники компанії “НЕО” завжди допоможуть впровадити і почати успішно використовувати програму, в телефонному режимі або особисто розкажуть і покажуть особливості програм, вирішення різноманітних завдань і потреб клієнтів інструментами програм. Служба підтримки із задоволенням допоможе клієнту найкращим чином використовувати можливості програм, виходячи із специфіки його діяльності.