Ремонт дрібної побутової техніки
Дрібна побутова техніка відіграє важливу роль в житті і побуті кожної людини. Вже неможливо уявити собі, як можна обійтися без машинки для стрижки волосся, фена, кавомолки, кавоварки, пилососа, тостера, вентилятора, праски або чайника. Вся ця техніка, стала невід’ємною частиною нашого життя. Але при регулярному використанні, будь-яка техніка, незалежно від виробника, може вийти з ладу. В такому випадку не варто затягувати і звернутися в сервісний центр по ремонту дрібної побутової техніки.
Не варто братися за ремонт самостійно, тому що це може призвести до травм і негативних наслідків. Тільки людина з досвідом роботи і відповідними знаннями може легко і швидко визначити поломку і усунути її. Несправності побутової техніки бувають двох видів:
- Механічні несправності, такі як поломка ножів для подрібнення продуктів, різних насадок, пошкодження шестерень (втрата зубців, відколи), використовуваних в дрібній побутовій техніці, наприклад в міксерах, блендерах або кухонних комбайнах.
- Електричні несправності, при яких техніка не включається, не працюють нагрівальні елементи, наприклад в електрочайнику, праску, пароварці або йогуртниці, а так само не обертається двигун, наприклад в пилососі, блендері або кавомолці.
Сервісний центр NEO виробляє високоякісний ремонт дрібної і крупної побутової техніки в місті Харків. Завдяки високоточній обладнанню, фахівці нашого центру в мінімальні терміни визначать і усунуть всі несправності вашої побутової техніки, по оптимально низьким цінам. На все замінні запчастини та виконані роботи надається гарантія.
Так само сервісний центр NEO здійснює гарантійний ремонт побутової техніки-безкоштовний ремонт несправностей, які виникли через виробничий брак протягом гарантійного терміну зазначеного заводом виробником. Ремонт побутової техніки по гарантії проводиться тільки після пред’явлення гарантійного талона та документа, який підтверджує факт покупки (накладна, касовий або товарний чек). Гарантійний талон заповнюється в момент покупки. У ньому повинна бути вказана така інформація:
- модель і серійний номер техніки;
- дата купівлі; друк і назва торгової організації;
- відомості про постачальника товару;
- відомості про встановлення (не обов’язково).
Ви завжди можете проконсультуватися і отримати вичерпну відповідь на будь-яке вас питання з приводу ремонту від провідних фахівців і інженерів компанії NEO, зателефонувавши по телефону або on-lain на сайті www.neo.ua